שאלות ותשובות

     

    הרשמה לאתר

     

    אני רוצה להצטרף לאתר ולשלוח טפסים. איך אני עושה זאת?

     

    כדי לשלוח טפסים דרך האתר יש ראשית לבצע הרשמה ופתיחת חשבון. הרשמה לאתר מתבצעת ע"י לחיצה על "הרשם עכשיו" בדף הבית (בצד שמאל למעלה).
    עליך למלא את כל הפרטים המופיעים בטופס ההרשמה ולהמתין להודעת אימות בתיבת הדואר האלקטרוני שלך. לאחר האימות תוכל מיד להתחיל לשחק באתר.
    ההרשמה לאתר אינה כרוכה בתשלום. יש צורך לעדכן כרטיס אשראי על שמך באמצעותו יבוצעו התשלומים עבור הטפסים.

     

    אני מנסה להירשם לאתר ומקבל הודעה שת"ז כבר קיימת במערכת. יתכן ונרשמתי מזמן אך איני זוכר את פרטי הזיהוי ולכן ברצוני להירשם מחדש. מה אוכל לעשות? 

     

    במידה ונרשמת בעבר לא תוכל לפתוח חשבון נוסף. ניתן לשחזר שם משתמש וסיסמה באמצעות לחיצה על הכפתור "שכחת סיסמה?" בצד שמאל בחלקו העליון של האתר. בלחיצה עליו תתבקש להזיןאת כתובת האי-מייל שלך, המעודכנת אצלנו במערכת ולענות על שאלת האימות שבחרת בתהליך ההרשמה לאתר. במידה וענית על הפרטים בהצלחה,סיסמתך תשלח לתיבת האי-מייל שלך.

    במידה ואינך זוכר את תשובת אימות ו/או את כתובת הדואר האלקטרוני איתו נרשמת, עליך להתקשר למוקד השירות בטלפון 6040* ולבקש שחזור פרטי חשבון.

     

    כניסה לחשבון ושחזור סיסמה

     

    שכחתי את סיסמת הכניסה שלי לאתר. איך ניתן לשחזר אותה?

     

    בצד שמאל בחלקו העליון של האתר קיים כפתור "שכחת סיסמה". ניתן לשחזר סיסמה באמצעות לחיצה על הכפתור. בלחיצה עליו תתבקש להזיןאת כתובת האי-מייל שלך, המעודכנת אצלנו במערכת ולענות על שאלת האימות שבחרת בתהליך ההרשמה לאתר..במידה וענית על כל הפרטים בהצלחה, סיסמתך ושם המשתמש יישלחו לתיבת האי-מייל שלך.

     

    ניסיתי לשחזר את סיסמתי לאתר דרך "שכחת סיסמה?", אך איני זוכר את תשובת האימות שלי, מה ניתן לעשות?

     

    אם אינך זוכר את אחד מפרטי הזיהוי שלך עליך לפקסס או לשלוח באי-מייל צילום של תעודת הזהות שלך + הספח, ולצרף בקשה שלך בכתב לשחזור הסיסמה. לאחר קבלת הפקס/מייל נציגנו יצור עמך קשר, עד 3 ימי עבודה. מס` הפקס שלנו: 9255776 - 03, כתובת המייל שלנו service@winner.co.il

     

    ניסיתי לשחזר את סיסמתי לאתר דרך "שכחת סיסמה?", אך האימייל שלי המופיע אצלכם אינו פעיל יותר ולכן איני יכול לקבל דרכו את הסיסמה, מה ניתן לעשות?

     

    אם אינך זוכר את אחד מפרטי הזיהוי שלך עליך לפקסס או לשלוח באי-מייל צילום של תעודת הזהות שלך + הספח, ולצרף בקשה שלך בכתב לשחזור הסיסמה. לאחר קבלת הפקס/מייל נציגנו יצור עמך קשר, עד 3 ימי עבודה. מס` הפקס שלנו: 9255776 - 03, כתובת המייל שלנו service@winner.co.il

      

    הקלדתי שם משתמש וסיסמה נכונים, אך קיבלתי את ההודעה: "הודעת מערכת, זיהוי לא נכון", מה זה אומר? 
     

    הודעת שגיאה זו מתייחסת להקלדה שגויה של ספרות הזיהוי אותן הקלדת בעת לחיצה על כפתור "כניסה"

      

    שליחת טפסים

     

    שלחתי טופס וברצוני לצפות בו, מדוע הוא אינו מופיע בעמוד החשבון שלי?

     

    באתר כברירת מחדל, מוצגים טפסים מהחודש האחרון. אם ברצונך לצפות בטפסים ישנים יותר, עליך לסנן ע"פ התאריכים הרצויים. להצגה יש ללחוץ על כפתור "הצג".

       

    איך אני ממלא טוטומט באתר?

     

    למילוי טוטומט בחר אחת משתי הדרכים הבאות:

     

    1. מילוי אוטומטי של 10 טורים – נעשה באמצעות לחיצה על הכפתור האדום שנמצא מעל רשימת התחרויות בטופס המשחקים ועליו כתוב: "מילוי אוטומטי".

     

    2. מילוי טורים בודדים: מעל כל טור , בטופס המשחקים, ישנו ריבוע קטן. לחיצה עליו תבצע מילוי אוטומטי בטור שנבחר. הסרת הסימון מעל לטור תבטל את כל הסימונים בטור

     

      

    שלחתי בטעות טופס ואני מעוניין לבטל אותו. כיצד אוכל לעשות זאת?

     

    ניתן לבטל את ההשתתפות בהימור שנשלח, עד חצי שעה מהמועד בו נקלט ההימור במחשב המרכזי, ועד חמש דקות לפני תחילת התחרות הראשונה בקבלה/טופס (כלומר, התחרות הראשונה אליה מתייחס ההימור). ביטול ההימור יעשה על ידי פניית המשתתף טלפונית למוקד שירות הלקוחות של המועצה, בשעות פעילות המוקד כפי שאלו מפורסמות באתר המועצה, בטלפון 6040*. כעבור חצי שעה לא יהיה המשתתף זכאי לבטל את ההימור.

     

    אני שוהה כעת בחו"ל ורוצה לשלוח טפסים. מה עלי לעשות?

     

    בעקבות חוק חדש, שנכנס לתוקף במדינת ישראל, ההימור אסור על אדם שאינו נמצא בישראל בעת משלוח הטופס. לשון החוק מופיעה בתקנון השימוש באתר - סעיף ב` 12 ג`: "ההימור בהימורי המועצה אסור על אדם שאיננו נמצא בישראל בעת משלוח ההימור". אי לכך, אין באפשרותנו לתת לך שירות כעת. הנך מוזמן ליצור איתנו קשר כשתהיה בארץ.

     

     היכן אני רואה את הטפסים ששלחתי?

     

    עליך להיכנס לחשבונך באתר באמצעות הזנת שם משתמש וסיסמה. לאחר שהתחברת לחשבונך בחר בתפריט האישי בסרגל העליון "החשבון שלי". בעמוד "החשבון שלי" יופיעו כל הטרנזקציות שעשית בחודש האחרון. באפשרותך לסנן רשימה זו לפי סוג טרנזקציה – טפסים שנשלחו לדוגמה וכן לפי תאריך.

     

    פרסים

     

    איך אני בודק אם יש לי זכייה בטופס מצומצם?

     

    טופס מצומצם בנוי מטור אב שממנו נגזרים הטפסים בהם ניתן לראותאת פריסת הטורים שנשלחו בשיטה. כדי לבדוק זכייה, יש להסתכל בטורים ולא בטור האב.  כדי לצפות בטורים יש להיכנס לטופס הספציפי מעמוד "החשבון שלי" ולדפדף בין הטפסים באמצעות לחיצה על מספרי הדפים המופיעים בתחתית העמוד.

     

     מהי מדיניות תשלום הזכיות בתחנות הטוטו ?

     

    ניתן לקבל זכיות במזומן בסכום שאינו עולה על 500 ש"ח בכל תחנות הטוטו בארץ, זאת כנגד הקבלה הזוכה. זכיות מעל לסכום זה, אין התחנות מחויבות לשלם במזומן. קיימת אפשרות למלא טופס בתחנות הנקרא: "טופס בקשה לכספי זכייה", למלא את פרטיך האישיים והמחאה תישלח אליך בדואר. כמו כן, ניתן להגיע למשרדי הטוטו בפ"ת לקבלת ההמחאה במקום.

     

    שלחתי טופס ווינר וזכיתי. מתי ייכנס הכסף לחשבון שלי באתר?

     

    הזכיות מתעדכנות בדרך כלל עד כשעתיים לאחר סיום המשחק. ישנם מקרים בהם הזכיות יתעדכנו בפרק זמן של עד 24 שעות ממועד סיום המשחק. 

     

      

    זכיתי בטופס ששלחתי באתר, כיצד אני מקבל את הכסף?

     

    במידה ויש לך זכייה היא תופקד עבורך בחשבון הזכיות שלך באתר. את כספי הזכיות תוכל להעביר לחשבון הבנק שלך או להשאירם בחשבון באתר לצורך תשלום עבור משלוח טפסים נוספים. על מנת להעביר את כספי הזכיות לחשבון הבנק עליך למלא את פרטי חשבון הבנק שלך במקום המיועד לכך, להקליד את הסכום שברצונך למשוך (באפשרותך למשוך את כל הסכום או חלק ממנו) ולאשר הפעולה. אם יתרת ה"הפקדות" מכרטיס האשראי מאופסת, הכסף שיישאר ב"יתרת זכיות" ישמש לתשלום עבור טפסים באופן אוטומטי.

       

    כיצד מחושב המס לזכיות גבוהות?

     

    זכיות עד גובה של 49,320 ₪ פטורות ממס. 

    בזכיות של מעל 49,320 ₪ נקבע כי סכום הפטור ירד ככל שהזכייה גדולה יותר.
    לדוגמא אם הזכייה עולה על הסכום של 49,320 ₪ ב-10,000 ₪, הפטור יקטן ב-10,000 ₪ ויעמוד על 39,320 ₪.
    כלומר לזכייה של 59,320 ₪ יש פטור של 39,320 ₪
    לזכייה של 90,000 ₪ יש פטור של 8,640 ₪ וכו'.

    הפטור הולך ויורד עד שהוא מגיע לאפס בסכום זכייה של 98,640 ₪. כך שמי שזכה ב 98,640 ₪ ומעלה ישלם 35% מס על כל סכום זכייתו ללא פטור.

    דוגמא לאופן חישוב ניכוי מס חלקי לזכייה בסכום של 90,000 ₪:
    1. תקרת הפטור: 49,320 ₪
    2. הפרש בין סכום הזכייה לתקרת הפטור כפול 2: ₪ 81,360 = 2X 40,680
    3. גובה המס שינוכה: 28,476 ₪. (₪ 28,476 = 35%X 81,360)

     

    שימו לב:
    • פרסים החייבים בניכוי מס במקור הם רק פרסים מעל 49,320 ₪, אשר משולמים במשרדי הטוטו. כל הזכיות שמשולמות בנקודות המכירה הינן בגובה הפטור מניכוי מס במקור.
    • הסכום החייב במס מחושב עפ"י סך הזכיות בטופס בודד או בצרוף בודד.

       

    יש לי המחאת זכייה שקיבלתי, אולם תוקפה פג. כיצד אוכל לפדות אותה?

     

    על מנת שתוכל לקבל המחאה תקפה במקומה ולפדות אותה בבנק, עליך לשלוח אלינו בדואר את ההמחאה שבידך, לידי: המועצה להסדר ההימורים בספורט, רחוב האודם 12, פתח תקווה 49170. נא ציין את הכתובת שלך על גבי המעטפה. לאחר שההמחאה תגיע אלינו נוכל להוציא עבורך המחאה חדשה ונשלח אותה לכתובתך.

      

    האם ניתן לדעת מראש את גובה הפרס בטוטו עולמי?

     

    הפרס של טוטו עולמי נקבע בהתאם להכנסות של אותו מחזור ולכן אינו ידוע מראש. ניתן לבדוק בתוצאות את חלוקת הפרסים לאחר סיום המחזור.

      

    משחק שהימרתי עליו בטופס ווינר נדחה. מה ההשלכות של זה על הטופס שלי? 

     

    תחרות המופיעה בתוכנייה זו, אשר נדחתה בכ 24 שעות ממועדה בפועל לא תחשב כבטלה. בתחרויות טניס פרק הזמן לביטול יעמוד על 48 שעות. תחרות הרשומה בתוכנייה זו שהופסקה וחודשה, מהנקודה בה הופסקה, תוך 24 שעות מהמועד בו הופסקה תחשב כאילו נערכה והסתיימה במועדה. בתחרויות טניס פרק הזמן בין הפסקת התחרות לחידושה יעמוד על 48 שעות. אם נדחתה למועד מאוחר יותר, תקבל יחס 1.00 אך בכל מקרה יש להמתין להודעה רשמית מאיתנו. אם תצא הודעה כי משחק מסוים קיבל יחס 1.00 , הוא לא נחשב לצורך קביעת הניחוש הנכון, בהתאם לכללי הזכיות.

      

     שלחתי טופס ווינר רגיל עם 3 משחקים, מתוכם ניחשתי נכונה 2 משחקים ולגבי אחד מהם הודעתם כי הוא בוטל וקיבל יחס 1.00, מה יקרה עם הטופס שלי?

     

    בהתאם לכללי הזכיות, כדי שטופס ייחשב כזוכה, מינימום לזכייה הינו 2 משחקים זוכים. היות ובטופס שלך נותרו 2 משחקים זוכים, אתה תקבל את הזכייה שתהיה המכפלה של היחסים של שני המשחקים שנותרו. אם בצירוף ישנן מספר תחרויות שבוטלו ונותרה תחרות אחת בלבד בצירוף, גם אם תחרות זו מוגדרת כסינגל, ההימור כולו בטל וכספי ההשתתפות יושבו בהתאם לכללי הזכיות.

     

    הפקדות ומשיכות כסף

     

    באלו אמצעי תשלום ניתן להפקיד כסף בחשבון שלי באתר?

     

    ישנם שלושה אמצעי תשלום העומדים לרשותך:

     

    1. כרטיס אשראי

     

    2. העברה בנקאית

     

    3. כרטיס טוטו online – כרטיס נטען

     

    לפרטים על אופן השימוש באמצעי התשלום אנא כנס לדף הפקדות ומשיכות אליו תגיע בלחיצה על הכפתור שירות לקוחות בתפריט דף הבית.

      

    ברצוני לעדכן כרטיס אשראי אחר על שמי. כיצד אני עושה זאת?

     

    לשינוי פרטי כרטיס אשראי עליך להכנס ל"הפקדה" דרך התפריט האישי או דרך כפתור ההפקדה בחלקו העליון של האתר, לבחור הפקדה באמצעות כרטיס אשראי. במסך יופיע הכרטיס שמעודכן. ניתן לבחור באפשרות "החלף כרטיס אשראי באחר" ואז יפתח מסך למילוי פרטי הכרטיס. יש למלא את הפרטים החדשים הכוללים: מספר כרטיס מלא, תוקף וקוד אימות (CVV). בסיום הרישום יש ללחוץ על כפתור "הוסף כרטיס אשראי".

      

    ניסיתי לבצע הפקדה מכרטיס האשראי שלי לחשבוני באתר, אך אני מקבל הודעת סירוב. מה זה אומר?

     

    ההודעה על סירוב לעסקה מתקבלת מחברת האשראי. לבירור סיבת הסירוב עליך לפנות לחברת האשראי שלך ישירות, היות ואין ברשותנו את המידע הנ"ל.

      

    ניסיתי לבצע כעת הפקדה וקיבלתי הודעה כי איני יכול להפקיד מעל 2000 ₪ היות ואני לקוח חדש. מה המשמעות של ההודעה ?

     

    מדובר בהגבלה להפקדות בסכום כולל של 2,000 ₪ ל- 30 יום. משך ההגבלה הנ"ל הינה 60 ימים מרגע ההרשמה לאתר. הגבלה זו היא לכלל הלקוחות ונועדה לצרכי אבטחה. יש אפשרות לאשר הסרת ההגבלה ללקוח המבקש זאת. ההסרה מותנית באישור אגף הכספים של המועצה לאחר בדיקה מתאימה מול חברות האשראי. על מנת לבדוק את הסרת ההגבלה עליך לשלוח אלינו בנוסף לבקשתך גם צילום ת"ז. באפשרותך לשלוח זאת דרך פקס או אי מייל. לאחר קבלת הפקס/מייל נציגנו יצור עימך קשר להמשך הטיפול.

     

    מה ההבדל בין משיכה מחשבון הפקדות למשיכה מחשבון זכיות? 

     

    משיכה מחשבון הפקדות פירושה משיכה חזרה לכרטיס האשראי (עסקת זכות). ניתן למשוך כסף חזרה רק לכרטיס אשראי שממנו הוא הופקד. לא ניתן להפקיד מכרטיס אחד ולמשוך לכרטיס אחר. עסקאות זכות אינן אפשריות בכרטיסי חיוב מיידי כמו דיירקט ואלקטרון.משיכה מחשבון זכיות, פירושה משיכת כספי זכיות שהופקדו על ידנו בחשבונך באתר, לחשבון הבנק שלך. ניתן להפקיד את כל הסכום או חלק ממנו. כספי זכיות ניתן למשוך אך ורק לחשבוןבנק.

      

    העברתי כספי זכייה מחשבוני באתר לחשבון הבנק שלי, תוך כמה זמן אראה את הכסף בבנק?

     

    ההפקדה תתעדכן בחשבון הבנק שלך תוך 5 ימי עסקים.

      

    האם ישנה הגבלה באתר לסכום הפקדה מסוים או לשימוש בכרטיס אשראי מסוים?

     

    האתר מחובר למערכת, שעובדת און-ליין מול חברות האשראי. כל הפקדה עוברת דרך המערכת ומותנית באישור מחברת האשראי. ישנן שתי הגבלות באתר לסכום הפקדה, הראשונה, היא הגבלה שתוקפה חודשיים מרגע ההפקדה הראשונה באתר, והיא מאפשרת הפקדה של 2,000 ש"ח בלבד בטווח של 30 יום. השנייה היא מגבלת הפקדה שכל לקוח מציב לעצמו כחלק מחוקי "משחקים באחריות". מלבד הגבלות אלו כל עוד חברת האשראי מאשרת את ההפקדה היא תתבצע. האתר עובד עם רוב כרטיסי האשראי, פרט לכרטיס מחברת דיינרס.

      

    אין לי כרטיס אשראי ואני רוצה לעדכן בחשבון שלי כרטיס אשראי של אדם אחר. כיצד אני מבצע זאת?

     

    כדי להשתמש באתר, כל הפרטים ואמצעי התשלום חייבים להיות שייכים לאותו אדם שתעודת הזהות שלו היא הרשומה. אם אין ברשותך כרטיס אשראי, תוכל להשתמש באמצעי התשלום המצוינים בתשובה לשאלה הראשונה.

     

    עדכון פרטים

     

    החלפתי את כתובת הדואר האלקטרוני שלי. כיצד אני מעדכן את כתובתי החדשה?

     

    לשינוי כתובת הדואר האלקטרוני שלך עליך להיכנס ל"ערוך פרטים אישיים" בתפריט האישי שנמצא בחלקו העליון של האתר ליד שם המשתמש שלך, ולעדכן בשדה המתאים. לאחר השינוי לחץ על אישור. לאחר האישור תקבל דואר אלקטרוני בו תתבקש לאמת את הכתובת החדשה שרשמת.

      

    האם אני יכול לשנות את שם המשתמש?

     

    שם המשתמש הינו קבוע ומשמש לזיהוי חשבונך במערכת ולכן אינו ניתן לשינוי.

      

    סגירת חשבון באתר

     

    ברצוני לסגור את חשבוני באתר. מה עלי לעשות?

     

    לביצוע בקשתך, עליך לפקסס או לשלוח במייל צילום של תעודת הזהות שלך + הספח, ולצרף בקשה בכתב לסגירת החשבון. לאחר קבלת הפקס/מייל נציגנו יצור עימך קשר להמשך הטיפול. מס. הפקס שלנו: 03-9255776. כתובת המייל שלנו: service@winner.co.il   לידיעתך, אנו חוסמים את החשבון לכל כניסה, אך איננו מוחקים אותו. אם תרצה בעתיד לשוב ולהפעיל אותו תוכל לעשות זאת באותה הדרך: ע"י שליחת פקס עם צילום ת"ז+ ספח ובקשה לפתוח אותו לפעילות.

      

    אבטחה

     

    האם האתר מאובטח? 

     

    אתר הטוטו מאובטח ברמת אבטחה גבוהה הנדרשת מאתרים מסוג זה. אישורי האבטחה מופיעים בתחתית הדף: בנוסף, בעת כניסה לאזורים באתר, הדורשים אבטחה גבוהה כמו פרטי כרטיס אשראי, יופיע סימון של מנעול בתחתית העמוד, המצביע על כך שהנך נמצא באזור מאובטח.

       

    שונות

     

    אני מעוניין לראות תוצאות של משחקים קודמים. כיצד אוכל לצפות בכך?

     

    עדכון התוצאות וחלוקת הפרסים של כל המשחקים והמחזורים מעודכנים באתר תחת "ארכיון". קישור ל"ארכיון" מופיע בדף הבית של האתר בתפריט העליון, תחת לשונית "ניחושים ופרסים". בדף אליו תגיע עליך לבחור את שם המשחק שברצונך לראות ואת מספר המחזור או התאריך.

      

     אני שוקל לפתוח תחנת טוטו, כיצד ניתן לקבל מידע על כך?

     

    נא ציין מס` פקס או כתובת כדי שנוכל לשלוח לך דוגמת טפסים, שצריך למלא כדי להגישבקשה לוועדה שמחליטה בנושא. לאחר שתעיין בטפסים ותראה כי הנך מעוניין, שלח אלינוצ`ק ע"ס 200 ₪ ותקבל בדואר את הטפסים המקוריים. לאחר מילוי הטפסים והחזרתם אלינו, בקשתך תועבר לוועדה, המחליטה בנושא התחנות, ותוחזר לך תשובה אם בקשתך אושרה או לא.

       

    אני מעוניין להפסיק לקבל חומר פרסומי לתיבת הדואר האלקטרוני שלי. מה עליי לעשות?

     

    כדי לא לקבל מאיתנו חומר פרסומי, עליך להיכנס לחשבונך באתר וב"ערוך פרטים אישיים" להסיר את הסימון מ"מעוניין לקבל חומר פרסומי". לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור "אישור". בעתיד, אם תרצה, תוכל לשוב ולקבל חומר פרסומי ע"י החזרת הסימון. פרטי חשבון המשתתף יעודכנו בהתאם להודעתך תוך 5 ימי עסקים מקליטת ההודעה.

      

    אני רוצה לצפות בטופס ששלחתי אך איני מצליח לפתוח אותו. מה הסיבה לכך?

     

    לכל לקוח באתר נשמרים הטפסים שמילא ושלח באיזור "החשבון שלי" אליו ניתן להגיע מהתפריט האישי בחלקו העליון של האתר ליד שם המשתמש. בעמוד "החשבון שלי" יש פרוט של רשימת הפעולות שבוצעו בחודש האחרון. ניתן לסנן רשימה זו לפי סוגי פעולות ולפי תאריכים. כדי לפתוח טופס מסוים יש להקליק עליו. אם אינך מצליח לפתוח אותו יתכן ומופעל במחשב שלך חוסם חלונות קופצים pop-up blocker. על מנת לצפות בטופס עליך לכבות את הפונקציה הזאת. מעבר לכך ייתכן וישנן הגדרות אבטחה המוגדרות במחשב שלך ומונעות את פתיחת הטופס. לקבלת עזרה בשינוי ההגדרות ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של הטוטו בטלפון 6040*